Browser aktualisieren

Ihr Browser ist nicht aktuell und unterstützt keine Animationen oder Videos. Um die Webseite in vollem Umfang zu nutzen, aktualisieren Sie bitte Ihren Browser.

FirefoxGoogle Chrome
SafariInternet Explorer (empfohlen ab Version 9.0)
Scheepsbezoek

Nog nooit op een cruiseschip geweest? Dan is dit uw kans!

Voor alle geïnteresseerden organiseert AIDA Cruises iedere week een scheepsbezoek op AIDAperla in de Cruise Terminal van Rotterdam.
AIDAperla heeft het hele jaar Rotterdam als thuishaven en maakt vanuit hier 8-daagse cruises naar Hamburg, Southampton (Londen), le Havre (Parijs) en Zeebrugge.

Het scheepsbezoek vindt op donderdag plaats en bestaat uit een rondleiding en een diner in het uitgebreide buffetrestaurant. Ieder bezoek duurt van ongeveer 17:00 tot 23:00 uur.

  • Ontvangst in de Cruise Terminal
  • Welkomstdrankje
  • Scheepsbezoek
  • Diner in het buffetrestaurant
  • Vrije tijd (Show, Nightfly bar, Beach Club, etc.)

De kosten voor een scheepsbezoek bedragen 49 € per persoon (de kosten voor Kinderen t/m 15 jaar, bedragen 25 € per persoon), dit is inclusief diner, tafeldranken en een kortingsbon.

Onze dank voor uw eerste keer aan boord:

50 € kortingsbon* per persoon bij het boeken van uw AIDA droomreis.

Meld u snel aan; er zijn iedere week slechts een beperkt aantal plaatsen beschikbaar.

Hoe kan ik AIDA bereiken?

TEL.:+31 (0) 900 666 0900 /+32 (0) 78/79 00 10

E-Mail:

Uw inschrijving in een oogopslag

1. Selecteer een datum, en bevestig uw registratie met een klik.

2. Bezoekers en persoonlijke gegevens toevoegen en daarna opslaan (stap 2 voor andere bezoekers herhalen)

3. Klik op "Boek Scheepsbezoek"

4. Kies een betaalmethode en rond de reservering af

Na succesvolle registratie en de betaling ontvangt u de factuur per e-mail.

Ongeveer 4 dagen voor het scheepsbezoek ontvangt u van ons een e-mail met daarin belangrijke informatie voor uw scheepsbezoek. Deze e-mail is uitsluitend ter informatie en niet geldig als een ticket.

Scheepsbezoek

Kijk uit naar scheepsbezoeken. Binnenkort volgen nieuwe termijnen.

* De kortingsbon is geldig vanaf het seizoen 2018 voor alle klanten. U heeft enkel recht op en kortingsbon wanneer u binnen 3 maanden na afloop van het scheepsbezoek een boeking maakt voor een AIDA PREMIUM of AIDA VARIO hut. De kortingsbon is per persoon en is niet overdraagbaar.

Heb ik legitimatie nodig en is er een leeftijdsgrens?

Ja, u dient een geldig paspoort of identiteitskaart mee te nemen om aan boord te mogen. Na ontscheping ontvangt u uw paspoort of identiteitskaart van AIDA Cruises terug. Er is geen leeftijdsgrens voor dit evenement.

Hoe kan ik AIDA bereiken?

AIDA Cruises
Am Strande 3d
18055 Rostock
Duitsland
E-Mail: shipvisit@aida.nl
www.aida.nl

Kan ik mijn aanmelding overdragen aan een andere persoon?

Ja, mits wij 10 dagen voor aanvang van het scheepsbezoek de volledige paspoortgegevens hebben van degene die in uw plaats komt.

Kan ik wijzigingen aanbrengen in de doorgegeven informatie?

Ja, dit kan tot 10 dagen voor het ingeplande scheepsbezoek.

Moet ik mijn bevestiging afdrukken en meenemen?

Ja, u dient een geldig ticket te tonen tijdens de inscheping, samen met een geldig paspoort of een identiteitskaart.

Hoe betaal ik mijn scheepsbezoek?

De volgende betalingsopties zijn beschikbaar:

  • Creditcard (bijv. MasterCard, Visa)
  • PayPal
  • Overschrijving

AIDA Cruises behoudt zich het recht om op elk moment de geaccepteerde betalingsopties te wijzigen.

Is er recht op restitutie bij annulering?

Tot 3 dagen voor het scheepsbezoek restitueren wij het volledige bedrag. Als u uiteindelijk op de dag zelf besluit niet naar het scheepsbezoek te gaan, bestaat helaas geen recht op teruggave.

Wat mag ik wel/niet meenemen?

U mag geen eten (drinken?) meenemen aan boord. Voor u aan boord gaat is er een scancontrole, deze is vergelijkbaar met de controle op een luchthaven.

De naam op de bevestiging komt niet overeen met mijn naam. Mag dit?

Nee, in dat geval mag u niet aan boord gaan.

Kunnen we later op de dag aan boord van het schip gaan?

Nee, indien u niet op tijd aanwezig bent, wordt u niet meer aan boord toegelaten.

Mogen we zelf rondlopen op het schip?

Nee, u dient altijd bij de groep te blijven.

Ik ben mijn paspoort/identiteitskaart vergeten, kan ik dan toch aan boord van het schip?

Nee, een geldig paspoort of identiteitsbewijs is een vereiste om aan boord te gaan.

Is een kopie van mijn paspoort/identiteitskaart voldoende?

Nee, u moet het originele document laten zien.

Ik zit in een rolstoel. Kan ik meedoen?

U kunt meedoen indien u uw eigen rolstoel mee kunt nemen. Geeft u dit aan bij boeking. Als u aan boord wilt met een scootmobiel of rollater moet dit ook eerst worden aangevraagd aangezien deze gecontroleerd moeten worden door het scheepspersoneel.

Ik ben niet in staat om ver te lopen. Kan ik dan wel meedoen aan een scheepsbezoek?

De rondleiding duurt ongeveer 1,5 uur zonder lange stops. Bent u moeilijk ter been, dan raden wij aan een rolstoel mee te nemen aan boord.

Gaan we ook hutten bekijken?

Hutten zijn altijd afhankelijk van beschikbaarheid op de dag zelf en kunnen daarom niet vooraf worden gegarandeerd. Wanneer het schip is volgeboekt, kunnen hutten niet worden bezocht.

Kunnen we het schip op elk moment van de dag verlaten?

Als u het schip voor het einde van het bezoek moet verlaten, kunnen wij dit voor u regelen. Maak dit kenbaar op het moment van de boeking en op de dag zelf.

Ik heb een aantal voedselallergieën / intoleranties. Zal ik iets kunnen eten?

Lunch / diner is in buffetvorm met een verscheidenheid van ingrediënten, dus het doorgeven van een allergie of intollerantie is niet nodig. Bij het buffet staan bordjes met "lactosevrij", "vegetarisch" en / of "glutenvrij".

Hoe kan ik gebruik maken van het boordtegoed?

Het boordtegoed is geldig vanaf het seizoen 2017 voor nieuwe klanten of AIDA klanten die in de laatste twee jaar niet met AIDA hebben gereisd. Hierbij wordt gekeken naar de periode tussen de laatste AIDA reis tot aan de datum van de nieuwe boeking. U heeft enkel recht op dit boordtegoed wanneer u binnen 3 maanden na afloop van het scheepsbezoek een boeking maakt voor een AIDA PREMIUM of AIDA VARIO hut. Het boordtegoed is per persoon en is niet overdraagbaar.

Zurück Weiter