ACTUELE INFORMATIE
bij AIDA Cruises
Afscheid AIDAaura - 20 jaar droomvakanties
Na 20 jaar in de AIDA-vloot en meer dan 800 reizen door de mooiste streken van de wereld, nemen we in september afscheid van de AIDAaura. In het afscheidsseizoen wachten u unieke routes van zuidelijk Afrika tot de poolcirkel.
GASTENINFORMATIE TOT NU TOE
Welke reis kan niet doorgaan zoals gepland?
Helaas kunnen alle geplande reizen met AIDAaura vanaf 21.09.2023 niet doorgaan.
Wordt de reissom terugbetaald?
Uiteraard zullen wij de tot dan toe aan AIDA gedane betalingen (inclusief reisannuleringsverzekering) volledig terugbetalen.
Wij bieden getroffen gasten graag de mogelijkheid om vóór 20.01.2023 een andere reis te kiezen uit ons gevarieerde AIDA-programma tot de zomer van 2024. Wij zullen u hiervoor bedanken met een aantrekkelijk boordtegoed (zie 4.).
Wat gebeurt er met de diensten die ik al op myAIDA had geboekt?
Wij zullen alle getroffen gasten zo snel mogelijk terugbetalen voor reeds op myAIDA geboekte diensten volgens de oorspronkelijk gekozen betalingswijze (creditcard, PayPal, bankoverschrijving).
Ik wil graag een nieuwe AIDA-cruise boeken uit het diverse AIDA-programma en het boordtegoed veiligstellen. Wat moet ik doen?
U bent welkom om voor 20 januari 2023 een andere reis te kiezen uit ons gevarieerde AIDA-programma tot de winter 2024/25. Wij zullen u hiervoor bedanken met een aantrekkelijk boordtegoed. Het bedrag van het boordtegoed hangt af van de lengte van uw nieuwe reis:
- 70 euro per hut voor een reis van maximaal 6 dagen
- 100 Euro per cabine voor maximaal 10 dagen reisduur
- 150 Euro per cabine voor maximaal 13 dagen reisduur
- 200 Euro per cabine voor een reisduur tot 19 dagen
- 250 Euro per cabine tot 29 dagen reisduur
- 300 Euro per cabine vanaf 30 dagen reisduur
Het boordtegoed is geldig per hut met een bezetting van twee personen in het 1e en 2e bed (inclusief kinderen en jongeren), is niet overdraagbaar en kan niet worden gecombineerd met andere AIDA-aanbiedingen. Alleenreizenden ontvangen de helft van het boordtegoed. Speciale boekingen zijn uitgesloten.
Voor boekingsaanvragen of vragen kunt u contact opnemen met uw reisagent of ons AIDA Customer Center op +49 381 20 27 07 07 of een e-mail sturen naar info@aida.de.
Waarvoor kan ik het boordtegoed gebruiken?
U kunt het tegoed aan boord inwisselen voor vele leuke extra's op uw cruise, bijvoorbeeld voor excursies, culinaire hoogtepunten, drankpakketten, feestpakketten en nog veel meer.
Kan het boordtegoed worden overgedragen aan een andere persoon?
Het boordtegoed is niet overdraagbaar. Het wordt gepersonaliseerd en afgegeven aan de persoon die de cruise heeft geregistreerd. Als u het toch aan een andere persoon wilt overdragen, neem dan contact op met ons AIDA Customer Center.
Hoe kan ik het AIDA Customer Center bereiken?
Wij staan de klok rond voor u klaar. U kunt ons telefonisch bereiken op +49 381 20 27 07 07 of per e-mail op info@aida.de.